ေအာစာအုပ္

အန္တီဦး

အေမရဲ႕ ေမာင္၊ က်ေနာ္ဦးေလးက ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာမွာ စက္ေလွေတြပိုင္သတဲ့၊ သူ႔မိန္းမ
က်ေနာ္ရဲ႕ အန္တီေတာ္စပ္သူကလဲစီးပြားေရးမွာ မေခ၊ ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ဖြင့္လို႔
အနီးအနားကရြာေတြကိုအေၾကြးစနစ္နဲ႔ကုန္ေျခာက္ေတြျဖန္႔ခ်ီေနတာ ေျမာင္းျမတစ္ခြင္မွာ
အလုပ္အကိုင္နဲ႔ပတ္သတ္ရင္နာမည္ႀကီးလင္မယားေတြ၊ သူတို႔ညားျဖစ္ၾကတာကလဲဒီလို
အပ်ိဳလူပ်ိဳဘဝကထတည္းက အန္တီေလးက သူရဲ႕ကုန္ေျခာက္ေတြကိုဦးေလးရဲ႕ စက္ေလွနဲ႔တင္ၿပီး
ရြာေတြကိုအေၾကြးစနစ္နဲ႔ျဖန္႔ခ်ီခဲ့တာ၊ စီးပြားဖက္ေတြလို႔ဆိုရမယ္၊ ဒါေၾကာင့္လူႀကီးေတြက
စီးပြားလဲေပါင္း လူခ်င္းပါ ဆံုဖက္သြားေအာင္အိမ္ေထာင္ခ်ေပးလိုက္ေရာ၊ အခုေတာ့
ဦးေလးတို႔လင္မယားက အသက္၃၅ ႏွစ္ဝန္းက်င္ေတြနဲ႔(၅) ႏွစ္အရြယ္နဲ႔(၃) ႏွစ္အရြယ္
သားႏွစ္ဦးေတာင္ထြန္းကားေနခဲ့ၿပီ၊
က်ေနာ္အေဖက အစိုးရတာဝန္နဲ႔အဲဒီၿမိဳ႕တာဝန္က်ေေတာ့ဦးေလးတို႔အိမ္နဲ႔မနီးမေဝး ၂
အိမ္ေက်ာ္မွာ ေနရတာေပါ့၊ ဦးေလးက အိမ္မွာေနတယ္လို႔ကိုသိပ္မေတြ႔ရ၊ အခ်ိန္ရွိသေရြ႕
စက္ေလွေတြရွိတဲ့ဆိပ္ကမ္းမွာပဲေနတာမ်ားတယ္၊ ေနာက္ၿပီးစက္ေလွေတြနဲ႔လဲလိုက္သြားတတ္ေတာ့
တစ္ပတ္မွာ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ပဲအိမ္မွာ ျပန္အိပ္တတ္တာေပါ့၊ အဲဒီလိုျဖစ္ေနၾကေတာ့
ဆိုင္အလုပ္သမားေတြအဝင္အထြက္မ်ားတဲ့အန္တီတို႔အိမ္မွာ လာေနဖို႔က်ေနာ္ရဲ႕
မိဘမ်ားထံခြင့္ေတာင္းလို႔က်ေနာ္ကိုသူ႔တို႔အိမ္ေခၚထားတတ္တယ္ေလ၊
က်ေနာ္လဲေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္၊ အန္တီတို႔က ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္ဆိုေတာ့
စားစရာေသာက္စရာ သေရစာက အေတာ္မ်ား ခေလးေတြကလဲခ်စ္စရာေကာင္းဆိုေတာ့
မိဘေတြအိမ္ေတာင္သိပ္မျပန္ျဖစ္ေတာ့ဘူး၊
အန္တီအေၾကာင္းကိုနဲနဲေျပာျပရဦးမယ္၊ အန္တီက အသားျဖဴဝင္းဝင္းေလး၊ အရပ္ကေတာ့
သာမာန္မိန္းမေတြအရပ္ေလာက္ပဲ၅ ေပနဲ႔၂ လက္မေလာက္၊ ခေလးက ႏွစ္ေယာက္ေမြးထားၿပီးေတာ့
ကိုယ္လံုးက အရမ္းမဝဘဲျပည့္ျပည့္ေလး၊ စိုစိုျပည္ျပည္ထြားထြားကားကားနဲ႔ႏွစ္သားေမြးထားေတာ့
ႏွစ္ေသြးလွေနတယ္လို႔ပဲဆိုရမယ္၊ အန္တီနာမည္က တင္တင္ဦး၊ က်ေနာ္ကေတာ့
အန္တီဦးလို႔ေခၚတတ္တယ္၊ အန္တီဦးတုိ႔အိမ္မွာေနတုန္း က်ေနာ္အတြက္အလုပ္အရွဳပ္ဆံုးအခ်ိန္က ညေနပိုင္းပါ၊ က်ေနာ္က ၄ နာရီေက်ာ္ရင္ေက်ာင္းကေနအိမ္ျပန္ေရာက္ညေန ၅
နာရီဝန္းက်င္ဆိုအန္တီဦး ကုန္ေျခာက္ဆိုင္က ျပန္လာၿပီ၊ အန္တီဦးအိမ္ကိုေရာက္လာရင္
မီးဖိုခန္းထဲကိုဝင္လို႔စီမံစရာေတြကိုစီမံတယ္၊ ၆ နာရီေက်ာ္ရင္ေရခ်ိဳးၿပီ၊
အန္တီဦးတို႔အိမ္ကပ်ဥ္ကာ လွ်ာထိုခင္း ႏွစ္ထပ္အိမ္၊ မိသားစုေတြက ေအာက္ထပ္မွေနၾကၿပီး
က်ေနာ္ကေတာ့အပၚထပ္အန္တီဦးတို႔အိပ္ခန္းအေပၚ တည့္တည့္မွာ၊ က်ေနာ္ရဲ႕
အိပ္ခန္းေနာက္ဖက္ျပတင္းေပါက္ကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္ရင္ေအာက္မွာေရခ်ိဳးတဲ့ေနရာ၊
ေဘးပတ္ပတ္လည္ကိုအလံုအၿခံဳကာရံထားေပမယ့္အမိုးမရွိေတာ့တစ္ေယာက္ေယာက္ေရခ်ိဳးရင္
အေပၚထပ္ကေန ျမင္ေနရတာေပါ့၊ အန္တီဦးေရခ်ိဳးတာကိုအမွတ္တမဲ့ကေန
အမွန္တစ္ကယ္ေခ်ာင္းၾကည့္မိတဲ့အျဖစ္ကိုေရာက္သြားခဲ့ရတယ္၊ ျပတင္းေပါက္ေတာ့
ဖြင့္မၾကည့္ရဲဘူး အိမ္ကာထားတဲ့ပ်ဥ္ျပားၾကားေန ေခ်ာင္းၾကည့္ရတာ၊ မေခ်ာင္းခင္း
အခန္းတံခါးကိုေတာ့သတိတရ ပိတ္ရေသးတယ္၊ ေတာ္ၾကာတစ္ေယာက္ေယာက္
အခန္းထဲဝင္လာရင္အဆူခံရမွာေလ၊
အန္တီဦးက ေရခ်ိဳးတိုင္း အေတာ္ေလးပါးလႊာတဲ့ထမိန္အေဟာင္းနဲ႔ေရခ်ိဳးတတ္ေတာ့
ေခ်ာင္းၾကည့္ရတဲ့က်ေနာ္မွာ ရင္တုန္ပန္းတုန္နဲ႔ရင္ခုန္ႏႈန္းေတြျမန္မိေရာေပါ့၊ ေရစိုေနတဲ့
ကိုယ္လံုးကိုအေပၚစီးကေန ျမင္ရတာ ရင္သားနဲ႔ဖင္ေတြဟာလဲလံုးထြက္ေနတာ၊ လံုခ်ည္ေလးကို
အသာေျဖခ်လိုက္ၿပီး ရင္သားႏွစ္ကိုဆပ္ျပာတိုက္ေနတာကိုေတြ႔လိုက္တိုင္း က်ေနာ္လဲ
လိင္တံကိုလက္နဲ႔ဆုပ္ကိုင္လို႔ေရွ႕ေနာက္ခပ္သြပ္သြပ္ေလး လႈပ္ရွားမိတာေပါ့၊
အန္တီဦးေရးခ်ိဳးလို႔ၿပီးသြားတိုင္းလဲေရစိုထမိန္ကိုလဲရင္မ်က္ေတာင္မခတ္ပဲေခ်ာင္းၾကည့္ျဖစ္တာ၊
တစ္ခါတေလ ဗိုက္သားေဖြးေဖြး ဖင္လံုးေဖြးေတြအထိေတာင္ျမင္ရလိုက္ရတာ
အသဲတစ္ေအးေအးဗ်ာ၊ ေဂြလွိမ္႔ေနတာကိုလဲမၿပီးေအာင္ထိမ္းထားရေသးတာ၊ ေနာက္ထပ္
ဇာတ္ဝင္ခန္းက က်န္ေသးတယ္ေလ၊
အန္တီဦးက ေရခ်ိဳးၿပီးသြားရင္အိမ္ခန္းထဲကိုဝင္ေတာ့က်ေနာ္လဲၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေမွာက္၊
ေပါက္ေနတဲ့ၾကမ္းၾကားကေန ဆက္ေခ်ာင္းတာ၊ ေရသုတ္တာေတြမွန္တင္ခံုေရွ႕မွာ
သနပ္ခါးေသြးၿပီးလိမ္းတာေတြက မထူးျခားေသးဘူး၊ အေကာင္းဆံုးျမင္ကြင္းက
အဝတ္အစားဝတ္တာပဲ၊ အခန္းထဲမွာ ခေလးေတြမရွိရင္ရင္လ်ားထားတဲ့လံုခ်ည္ကို
ခါးမွာျပင္ဝတ္လိုက္ၿပီး အေပၚပိုင္းဗလာနဲ႔အတြင္းခံဝတ္တယ္၊ အကၤ်ီဝတ္တတ္တယ္၊
အာလံုးလဲၿပီးေရာ က်ေနာ္လဲေဂြလွိမ့္လို႔ၿပီးသြားလို႔သုတ္ရည္ေတြလဲထြက္သြားေရာ၊ ေနာက္ေတာ့
က်ေနာ္လဲေရခ်ိဳးၿပီး ည ၇ နာရီဝန္းက်င္မွာ ညစာကိုအတူစားၾကတာေပါ့၊ အဲဒါက က်ေနာ္ရဲ႕
တစ္ေနတာလုပ္ေဆာင္မႈေတြထဲက လႈပ္ရွားမႈတစ္ခုပါ၊
ညစာအတူစားျဖစ္ရင္လဲက်ေနာ္ကသာ စိတ္ထဲတစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနတာ အန္တီဦးက ဘာမွမသိ၊
က်ေနာ္ကေတာ့အန္တီဦးေက်ာခိုင္းသြားရင္အတြင္းခံေတြဝတ္မထားတတ္တဲ့
ဖင္လံုးတုန္တုန္ႀကီးေတြကိုၾကည့္ရင္း ရင္ေတြခုန္ေနတာ၊ အိပ္ေရးေတြလဲပ်က္၊ ဒူးေတြလဲေခ်ာင္၊
မ်က္ကြင္းေတြလဲက်ေပါ့၊ ေဂြေတြလွိမ့္တာမ်ားေတာ့ခုတင္ေဘးနံရံမွာ သုတ္ရည္ေတြေပလို႔
ေျခာက္ေနတဲ့ေနရာေတြက အမ်ားသား၊ တစ္ခါတစ္ေလ အန္တီဦးက အခန္းလာရွင္းေပးတိုင္း
ေျပာေလ့ရွိတာက “လူပ်ိဳနံ႔ရတယ္အခန္းထဲဘာေတြလုပ္ေနသလဲ” တဲ့၊ ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိေပမယ့္
က်ေနာ္ေရာေယာင္ၿပီး ရွက္ေနတာေပါ့၊ ၿပီးရင္“ငါ့တူလူပ်ိဳျဖစ္ေနၿပီ” ဆိုတာလဲမၾကာခဏ
ေျပာတတ္ေသးတာ၊
မနက္မိုးလင္းေတာ့အိပ္ရာကႏိုးရင္အန္တီဦးလဲခ်က္ရျပဳတ္ရ ဆိုင္ကိုသြားဖို႔ျပင္ဆင္၊ က်ေနာ္လဲ
ေက်ာင္းသြား၊ မအားတတ္ၾကဘူး၊ ခေလးေတြကေတာ့သူတို႔ရဲ႕ အဖြားေတြနဲ႔က်န္ခဲ့တာေပါ့၊
ေက်ာင္းတက္ေနရတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ အခ်ိန္ေတြက ကုန္လြယ္လြန္းလိုက္တာ၊ စိတ္ေတြက ေစာေနခဲ့ၿပီး
ညေနအိမ္ျပန္ေရာက္ဖို႔သာ စိတ္ေစာေနခဲ့တာေပါ့၊ ေက်ာင္းမွာ ေကာင္မေလးေတြကိုေတြ႔ေနရေပမယ့္
အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားနဲ႔ဖင္လံုးေတြကိုသာ စြဲစြဲလန္းလန္း ျမင္ေယာင္မိေနတာ၊ ဒီလိုနဲ႔
ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြေရာက္ေတာ့ရြာေတြကိုေပးထားတဲ့ကုန္ေျခာက္ဖိုးအေၾကြးေတြ
လိုက္သိမ္းဖို႔အန္တီဦးခရီးထြက္ရင္လိုက္သြားရတယ္၊ ပထမဦးဆံုးသြားရမယ့္ရြာကဟိုင္းႀကီးကၽြန္းနားအထိေတာင္၊ ညေန ၅ နာရီေလာက္ထဲက သေဘၤာစစီးရတာ၊ သေဘၤာက
တစ္ထပ္သေဘၤာေလး၊ သေဘၤာေပၚမွာက ကုန္တင္တာမ်ားၿပီး ခရီးသယ္ေတြက နဲ႔ေတာ့ဟိုတစ္စု
ဒီတစ္စုရယ္၊ က်ေနာ္နဲ႔အန္တီဦးက သေဘၤာဝမ္းဗိုက္ကုန္တင္ေပါက္ေပၚမွာ ေနရာရေတာ့
အခင္းေလးေတြခင္းၿပီး ထိုင္လိုက္လွဲလိုက္စကားေျပာလိုက္နဲ႔ေပါ့၊ တစ္ညအိပ္ခရီးဆိုေတာ့
ပ်င္းစရာ၊ အန္တီဦးကေတာ့က်ေနာ္ကိုေက်ာင္းအေၾကာင္း၊ သူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္း
ေက်ာင္းစာအေၾကာင္းေတြေမးလိုက္ေျပာလိုက္နဲ႔ေပါ့၊
ဒီလိုနဲ႔သေဘၤာေပၚမွာတင္ထမင္းခ်ိဳင့္နဲ႔ထည့္လာတဲ့ထမင္းကိုစား၊ ပ်င္းရိစရာ ညဦးပိုင္းကို
ျဖတ္ေက်ာ္ရင္း ည ၉ နာရီေက်ာ္ေတာ အိပ္ရံုပဲရွိေတာ့တာေပါ့၊ ကုန္ေပါက္ေနရာေပၚမွာက က်ေနာ္တို႔
ႏွစ္ဦးထဲဆိုေတာ့အိပ္မယ္လဲလုပ္ေရာ အန္တီဦးက သူသယ္လာတဲ့တစ္ေယာက္အိပ္
ျခင္ေထာင္ေလးနဲ႔မုဒံုေစာင္ပါးေလးကိုထုတ္လို႔ျခင္ေထာင္ကိုလဲမရမက
အဆင္ေျပေအာင္ေထာင္လိုက္ေသးတာ၊ ေနာက္ေတာ့က်ေနာ္နဲ႔အန္တီဦး ျခင္ေထာင္ေလးထဲမွာ
ပူးပူးကပ္ကပ္ပဲလွဲအိပ္ၾကတာေပါ့၊ သေဘၤာရဲ႕ စက္သံကလဲဆူညံေတာ့အိပ္လို႔မရ၊
ေလကလဲတိုက္ေတာ့ခ်မ္းေသး၊ ေနာက္ေတာ့မွတစ္ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သိတိထားမလာတာ
အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္သင္းနံ႔ေလးပဲ၊
ဒီကိုယ္သင္းနံ႔ေၾကာင့္စိတ္ထဲမွာျပန္ျမင္ေယာင္လာတာက အန္တီဦးေရခ်ိဳးေနတဲ့ျမင္ကြင္းေတြပဲ၊
အဲဒီေတာ့က်ေနာ္လိင္တံက အလိုလိုပဲမာေက်ာေထာင္မတ္လာခဲ့ၿပီ၊ အန္တီဦးသိသြားမွာ စိုးရိမ္ေတာ့
ေက်ာခိုင္းလိုက္ၿပီး တစ္ဖက္လွည့္အိပ္ရင္း လိင္တံကိုေပါင္ၾကာမွား ညွပ္ထားမိတယ္ေလ၊ ဒီလိုနဲ႔
ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာလာေတာ့ေလကတိုက္လို႔ေအးလာတယ္၊ အန္တီဦးက တစ္ထည္တည္း
သယ္လာတဲ့မုဒံုေစာင္ပါးေလးကိုက်ေနာ္ကိုလဲၿခံဳေပးတာေပါ့၊ ေစာင္ကေသးေနေတာ့
ႏွစ္ဦးသားအတြက္က မလံုၿခံဳေတာ့အန္တီဦးက က်ေနာ္ကိုေက်ာခိုင္းလို႔ေဘးတိုက္အိပ္လိုက္ၿပီး
က်ေနာ္ကိုလဲသူေနာက္ေက်ာကိုမ်က္ႏွာမူခိုင္းၿပီး ကပ္အိပ္ခိုင္းေတာ့တာ၊ က်ေနာ္ေတာ့
ဒုက

ေရာက္ၿပီေပါင္ၾကားထဲက ေထာင္ေနတဲ့လိင္တံကိုအန္တီဦးဖင္ကိုသြားမထုိးမိေအာင္
ကိုယ္လံုးကိုခြာထားရင္း ေစာင္ကိုၿခံဳေတာ့ေစာင္ေသးေသးနဲ႔အဆင္မေျပျပန္၊
ေနာက္ေတာ့အန္တီဦးက လက္ေနာက္ျပန္နဲ႔က်ေနာ္ရဲ႕ ခါးကိုဆြဲလိုက္ၿပီး သူေနာက္တင္ပါးကို
ကပ္ခိုင္းလိုက္ေတာ့ႏွစ္ေယာက္သား ေစာင့္ေအာက္ကိုေတာ့ေရာက္သြားပါရဲ႕ က်ေနာ္လိင္တံက
အန္တီဦးရဲ႕ ဖင္ကိုေသေသခ်ာခ်ာ ေထာက္မိေနၿပီ၊ အဲဒီေတာ့မွာ အန္တီဦးဆီက
အသံထြက္လာေတာ့တယ္“ငါ့တူလူပ်ိဳျဖစ္ေနၿပီပဲ” တဲ့၊ ခဏေလးၿငိမ္သက္သြားၿပီးေနာက္မွာ
အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္လက္ကိုလွမ္းယူလို႔သူကိုယ္လံုးကိုဖက္ထားခိုင္းလိုက္ၿပီး
က်ေနာ္လက္ဖဝါးေတြကိုသူ႔ရဲ႕ ရင္သားေပၚမွာ တင္လိုက္ၿပီး သူလက္က အေပၚကေန ဖိအုပ္လို႔
ထားတာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့က်ေနာ့္ကိုေျပာေသးတာ “အိပ္ေတာ့” တဲ့၊
ဘယ္လိုမွအိပ္မရပါဘူးဗ်ာ၊ စက္သံက ဆူဆူညံညံစိတ္ေတြက ဂေယာက္ဂရက္၊ ရင္ေတြက
သေဘၤာစက္သံနဲ႔အတူတစ္ဒုန္းဒုန္း၊ လိင္တံကလဲျပန္ကိုမေပ်ာ့ႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ဖင္ကိုတည့္တည့္
ေထာက္ထားမိေနတာ၊ ပိုဆိုးတာက အန္တီဦးက ေညာင္းလို႔နဲနဲလႈပ္လိုက္ရင္ဖင္က လိင္တံကို
ပြတ္မိသြားေတာ့ထိပ္ေတြေတာင္က်င္သြားတယ္၊ လိင္တံက ေတာင္ပါမ်ားေတာ့နာလို႔ေတာင္လာၿပီ၊
ခဏေနေတာ့အန္တီဦးလဲအေပါ့သြားလိုက္ဦးမယ္ဆိုၿပီး ထထြက္သြားေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံက
ေစာင္ေအာက္မွာ ေထာင္ေထာင္တန္းတန္းႀကီး က်န္ခဲ့ေရာ၊ အန္တီဦး ျပန္လာလို႔အိပ္ရင္
ခုနကလိုမ်ား အိပ္ခြင့္ရပါေတာ့မလားလို႔ေတာင္စိုးရိမ္မိလာတယ္၊
ျပန္ေရာက္လာေတာ့အန္တီဦးလဲျခင္ေထာင္ထဲကိုဝင္လာၿပီး ေစာင္ေအာက္ကို
အသာေလးတိုးဝင္လာေတာ၊ က်ေနာ္လဲမ်က္စိမွိတ္လို႔ႀကိဳးစားအိပ္ေနတာေပါ့၊ ရင္ထဲမွာလဲ
ေပ်ာ္သြားတယ္အရင္အတိုင္းပဲအိပ္ျပန္ၿပီ၊ ဒီတစ္ခါျပန္အိပ္ျဖစ္ေတာ့က်ေနာ္လိင္တံက အန္တီဦးရဲ႕
ဖင္ၾကားတည့္တည့္မွာေပါ့၊ သေဘၤာကလဲပင္လယ္ဘက္ကိုထြက္ေနေတာ လိႈင္းေတြတဲ႔လူးလားၿပီး
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးလဲျခင္ေထာင္ထဲမွာ တစ္လႈပ္လႈပ္နဲ႔ေလ၊ ဖင္ၾကားကိုက်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံက
အဆက္မျပတ္ပြတ္ေနေတာ့တာ၊ ၾကာလာေတာ့လိႈင္းေၾကာင့္လား အန္တီဦးပဲကိုယ္တိုင္ပဲလႈပ္ေနသလားမသိေတာ့ဘူး၊ အန္တီဦးရဲ႕ ခါးက အသာေလးေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္နဲ႔လႈပ္ေနေတာ့
ေကာင္းလိုက္တဲ့ဖီလင္ဗ်ာ၊
က်ေနာ္လက္ေတြကလဲအကၤ်ီေပၚကေန အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားတစ္ဖက္ကိုညွစ္ကိုင္ထားမိၿပီ၊
အလံုးအထည္က က်ေနာ္ရဲ႕ လက္ဝါးထက္ေတာင္ႀကီးေနၿပီး လက္ဝါးနဲ႔ေတာင္မအုပ္မိဘူး၊ အဲလို
ရင္သားကိုညွစ္လိုက္ရင္ခါးေအာက္မွာ အန္တီဦးရဲ႕ ခါးကေကာ့လို႔ဖင္ကက်ေနာ္လိင္တံရွိရာကို
ပိုၿပီးတိုးကပ္လာသလိုပဲ၊ မီးအလင္းေရာင္ကလဲနဲျခင္ေထာင္ကလဲေထာင္ထား ေစာင္ေအာက္မွာ
လႈပ္ရွားေနၾကတာဆိုေတာ့က်ေနာ္တို႔ဦးကိုဘယ္သူမွသတိမထားႏိုင္ေလာက္ဘူးလို႔ထင္မိတယ္၊
အန္တီဦးရဲ႕ လက္ေတြက ေစာင္ထဲမွာ ခါးေအာက္ပိုင္းကိုဆင္းလာၿပီး အရင္ဆံုး က်ေနာ္လိင္တံကို
ခပ္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္လိုက္တာ ခံလိုက္ရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့အန္တီဦးက သူ႔ရဲ႕ ထမိန္ကိုအေပၚကို
ဆြဲတင္လိုက္ၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ပုဆိုးကိုလဲသူပဲဆြဲလွန္လိုက္တာေပါ့၊ အဲဒီေတာ့မွာ အသားခ်င္းထိမိလို႔
အန္တီဦး အတြင္းခံေဘာင္းဘီဝတ္မထားေတာ့ဘူးဆိုတာကိုသိလိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊
အန္တီဦးက သူ႔ရဲ႕ လက္နဲပဲက်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကိုင္လို႔သူ႔ရဲ႕ ဖင္ၾကားထဲကိုဖိထည့္လိုက္ေတာ့တာ၊
ဇိမ္ပဲဗ်ာ လိင္တံက ဖင္ၾကားထဲမွာ လံုးဝ ညွပ္ေနေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲ
တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္နဲ႔ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္ကေလး လုပ္မိေတာ့တာေပါ့၊ အန္တီဦးက
ခါးကိုခြက္လို႔ဖင္ကိုအစြမ္းကုန္ေကာ့ေပးထားေတာ့တာေပါ့၊ ေနာက္ေတာ့အန္တီဦး
ေပါင္ေလးတစ္ေခ်ာင္း အသာၾကြၿပီး လက္နဲ႔ဘယ္လိုလုပ္လိုက္လဲေတာ့မသိ၊ က်ေနာ္ရဲ႕
လိင္တံထိပ္ေခါင္းက ပူေႏြးစိုစြတ္ေနတဲ့အေပါက္ကေလးထဲကိုေရာက္သြားသလိခံစားလိုက္ရတယ္၊
က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္ကလည္း တုန္းပါ့၊ အဲဒီအခ်ိန္အထိက်ေနာ္လိင္တံထိပ္ေခါင္းက
ဖင္ထဲဝင္သြားတာလား ပိပိထဲဝင္သြားတာဆိုတာကိုေသေသခ်ာခ်ာမသိခဲဘူး၊
ေနာက္ေတာ့မွလက္တစ္ဖက္က ပိပိအေမႊးေတြကိုစမ္းၾကည့္ရင္း လက္နဲ႔ကိုင္ၾကည့္တာ လိင္တံက
ပိပိထဲမွာဆိုတာကိုသိလိုက္ေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ အေမႊးေတြက အေတာ္ကိုထူထဲၿပီး
ေပ်ာ့ေျပာင္းေနေတာ့တာ၊ ဆီးခုန္ကလဲေဖာင္းေဖာင္းတင္းတင္းႀကီး ဆိုတာကိုလဲလက္နဲ႔
အေသအခ်ာ ကိုင္မိလိုက္ေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ေခါင္းက က်ေနာ္မ်က္ႏွာနားကို
တိုးလို႔ကပ္လာေတာ့က်ေနာ္လဲလုပ္မိလုပ္ရာ ပါးကိုနမ္းမိလိုက္ေရာ၊ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္နဲ႕
တင္ပါးကိုသူဖက္နဲ႔မကပ္ကပ္ေအာင္ဆြဲေပးေနရင္း က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးသား ေစာင္ေအာက္မွာ
အသာေလး ေညွာင့္ေနၾကေတာ့တာေပါ့၊ လိင္တံကေတာ့ထိပ္ေခါင္းေလာက္ပဲပိပိထဲကိုဝင္ေနၿပီး
က်န္ေနတဲ့လိင္တံတစ္ေခ်ာင္းလံုးက အန္တီဦးရဲ႕ဖင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ အလ်ားလိုက္ညွပ္ေနခဲ့တာေပါ့၊
ဘယ္ေလာက္ပဲဝင္ေနေန ဘယ္လိုပဲညွပ္ညွပ္က်ေနာ္ေတာ့ေကာင္းေနေတာ့တာပဲ၊
ေကာင္းေနတယ္သာေျပာရတာ သေဘၤာေပၚမွာ အားရပါးရလုပ္လို႔လဲမရ၊ ကုန္ေပါက္ကိုပိတ္ထားတဲ့
ပ်ဥ္ျပားႀကီးေတြကလဲမညီမညာဆိုေတာ့ၾကာေတာ့ခါးရိုးေတြနာလာေရာ၊ လိင္တံကလဲ
ထိပ္ဖ်ားေလာက္ပဲဝင္ေန၊ ပိပိထဲလဲအဝေလာက္မွာပဲျပဴတစ္ျပဴတစ္ျဖစ္ေနေတာ့က်ေနာ္ေရာ
အန္တီဦးပါ ႏွစ္ေယာက္လံုးအားမရေတာ့ဘူး၊ ပံုစံေျပာင္းလိုက္ရင္လဲျခင္ေထာင္အျပင္ပဲ
ေရာက္ကုန္မလား၊ ျခင္ေထာင္ႀကိဳးပဲျပတ္က်ကုန္မလား သိေတာ့ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္အန္တီဦးက
ဒီတိုင္းေလးပဲထည့္ထားၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ေနရင္း အိပ္ေတာ့လို႔ေျပာလာတယ္၊ က်ေနာ္လဲေျပာတဲ့
အတိုင္းေနတာပဲ၊ အိပ္လို႔လဲမရ လိင္တံက ဘယ္လိုမွျပန္မက် တင္းမာေနဆဲပဲ၊
ေနာက္ေတာ့အန္တီေလးက က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကိုပိပိထဲကေနထုတ္လိုက္ၿပီး
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လွည့္လို႔အိပ္ေတာ့တာေပါ့၊ က်ေနာ္လဲအဲလိုလွည့္လာေတာ့ပါးကိုနမ္းလိုက္ၿပီး
လက္ေတြက ရင္သားေပၚမွာ ထားလို႔ဖိပြတ္ေနမိေတာ့တာ၊ အက်ီက ေရွ႕ၾကယ္သီးနဲ႔ဆိုေတာ့လက္နဲ႔
စမ္းရင္ၾကယ္သီးေတြလဲျဖဳတ္မိလိုက္ေတာ့မီးေရာင္မွိန္မွိန္ေအာက္မွာ ဝတ္ထားတဲ့ေဘာ္လီရဲ႕
အေပၚပိုင္းက ရင္သားေတြေဖြးကနဲေပၚလာပါေလေရာ၊ ဒါေၾကာင့္က်ေနာ္လဲအန္တီဦးကို
ႏုိ႔ဆို႔ခ်င္တယ္လို႔ေျပာမိလိုက္ေတာ့ခဏေတာ့ေတြေဝေနၿပီး ေနာက္ေတာ့ေဘာ္လီခ်ိတ္ေတြကို
ျဖဳတ္ေပးတာေပါ့၊ က်ေနာ္ညေနတိုင္းေခ်ာင္းၾကည့္ခဲ့ရတဲ့ရင္သားျဖဴျဖဴထြားထြား ႏွစ္ခုအခုေတာ့
မ်က္ဝါးထင္ထင္ေတြ႔ျမင္ရၿပီ၊ခေလးတစ္ေရာက္လိုႏို႔သီးေခါင္းကပိုပဲမဲၿပီးစို႔ေတာ့အန္တီဦးကေတာင္တားယူရတယ္၊
“တစ္ျခားေနရာကိုလွ်ာနဲ႔လွ်က္လို႔ရတယ္” လို႔ေျပာေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲမလုပ္တတ္ေတာ့
အန္တီဦးေျပာတဲ့အတုိင္းလိုက္လုပ္ေတာ့တာေပါ့၊ ၾကာလာေတာ့အန္တီဦးရဲ႕
အသက္ရွဳထုတ္လိုက္တဲ့ေလေတြက က်ေနာ္ရဲ႕ ဆံပင္ေပၚကိုက်ေနာ္ၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ေခါင္းကိုလက္နဲ႔
ကိုင္ရင္း ရင္သားေတြနဲ႔ဖိကပ္ထားတယ္ေလ၊ အန္တီဦးရဲ႕ ေပါင္တစ္ဖက္ကလဲက်ေနာ္ကိုခြထားရင္း
ခါးကိုေရွ႕ ေကာ့လို႔ပိပိကိုက်ေနာ္ရဲ႕ ကိုယ္လံုးနဲ႔ဖိပြတ္ေနေတာ့တာ၊ အန္တီဦးက အဲဒီလိုေကာ့ၿပီး
ပြတ္ေနေတာ့က်ေနာ္လက္ေတြက ေအာက္ကိုဆင္းသြားၿပီး ပိပိထဲကိုလက္ညိွးထိုးထဲ့ၾကည့္လိုက္တာ
ပိပိကေတာ့အေပါက္က်ယ္ေနၿပီအရည္ေတြက အေတာ္ကိုရႊဲနစ္ေနေတာ့တာေလ၊
ၾကားဖူးနားဝနဲ႔လုပ္တတ္သေလာက္လုပ္ရင္း လက္ညိွးကိုပိပိထဲမွာ
ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္ေတြလုပ္လိုက္ပိပိရဲ႕ အျပင္ေျမာင္းထဲပြတ္လိုက္နဲ႔လုပ္ေနေတာ့တာ၊ လက္နဲ႔
ပိပိတစ္ခုလံုးကိုပြတ္ေနရင္း သတိထားမိလိုက္တာက အန္တီဦးရဲ႕ အစိက ေတာ္ေတာ္ႀကီးေနတယ္လို႔
ထင္ေနမိရတယ္၊ လက္သန္းထိပ္ေလာက္ေတာင္ရွိေလာက္မယ္လို႔ထင္မိတာေပါ့၊
ကိုင္လို႔ေကာင္းေကာင္းနဲ႔အစိကိုပဲကိုင္လိုက္ပြတ္လိုက္လုပ္ေနတာ အန္တီဦးလဲတစ္အစ္အစ္နဲ႔
အံက်ိတ္လို႔ၿငီးသံေတြထြက္လာၿပီ၊ က်ေနာ္လဲလက္ညွိးကိုပိပိထဲကိုထည့္ထားၿပီး လက္မနဲ႔ပဲ
အစိႀကီးကိုပြတ္ေနမိေတာ့တာေပါ့၊ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကားသြားေတာ့အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးက
ေတာင့္င္းေတာင့္တင္းႀကီးျဖစ္သြားၿပီး က်ေနာ္ကိုတင္းေနေအာင္ဖက္ထားၿပီးေနာက္
ၿငိမ္က်သြားေတာ့တာ၊ ဘာျဖစ္သြားမွန္းေတာ့က်ေနာ္လဲမသိဘူး၊ အစိႀကီးကိုဆက္ပြတ္ေတာ့
တုန္တက္သြားၿပီး က်ေနာ္လက္ကိုပိပိကေနဆြဲဖယ္လို႔လက္ညိုးကိုသူ႔လက္နဲ႔
သုတ္ေပးေတာ့တာေပါ့၊
ၿပီးေတာ့အန္တီဦးက က်ေနာ္ကိုဖက္ထားရင္း သက္ျပင္းေတြအခါခါခ်လို႔မေမာေျဖေနပံုပဲ၊
ၿပီးေတာ့က်ေနာ္ကိုခပ္တင္းတင္းဖက္လို႔ႏွခမ္းျခင္းနမ္းေတာ့က်ေနာ္အသက္ရွဴေတြ
က်ပ္သြားၿပီးေမာသြားေတာ့တယ္၊ ေနာက္ေတာ့အန္တီဦးက က်ေနာ္လိင္တံကိုသူ႔လက္နဲ႔ကိုင္လိုက္
ပြတ္ေပးတယ္ေလ၊ အထိအေတြ႕ကိုက အေတာ္ကြာျခားတာပဲ၊ အရင္တုန္းက ကိုယ္လက္နဲ႔
ကိုယ္ကိုင္ၿပီး ေဂြလွိမ့္တာနဲ႔အန္တီေလးကိုင္ေပးတဲ့အထိအေတြ႔ေတာ္ႀကီးကိုကြာျခားေနေတာ့
လိင္တံက ရြစိရြစိနဲ႔ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ၊ ဒါေပမယ့္တစ္ခုဆိုးတာက အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို
အရည္ထြက္သြားတဲ့အထိလုပ္မေပးဘူး၊ ေဂြလွိမ့္ေပးေနတာေတြရပ္လိုက္ၿပီး “ေနာက္မွ
ၿပီးေအာင္လုပ္ေပးမယ္အခုအိပ္ၾကမယ္” တဲ့၊ ဘာေၾကာင့္မွန္းေတာ့နားမလည္ဘူး၊
ေျပာတဲ့အတိုင္းေတာ့နားေထာင္းလိုက္ၿပီး အန္တီဦးဖက္ၿပီး အိပ္လိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊
မနက္မိုးလင္းခါစမွာ သေဘၤာက ဆိပ္ကမ္းကပ္လို႔ဆင္းခဲ့ၾကတယ္ၿပီးေတာ့ရြာထဲက
အေၾကြးရစရာရွိေနတဲ့ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ပုိင္ရွင္ရဲ႕ အိမ္ကိုသြားၾကၿပီး ကိုယ္လက္သန္႔ရွင္းေရးလုပ္
ေရခ်ိဳးအဝတ္အစားေတြလဲၿပီးေနာက္ဆိုင္ရွင္နဲ႔မနက္စာစားရင္း စကားေျပာၾကတာေပါ့၊ မနက္၉
နာရီေလာက္ေတာ့စက္ေလွနဲ႔ရြာနီးခ်ဴပ္စပ္က အျခားရြာေလးေတြကိုသြားလို႔
အေၾကြးလိုက္ေတာင္းၾကတယ္ေလ၊ ညေန ၄ နာရီထိုးေတာ့မွာ တည္းခိုမယ့္ရြာက အိမ္ကို
ျပန္ေရာက္လာၿပီး အနားရေတာ့တယ္၊ အိမ္ရွင္က က်ေနာ္နဲ႔အန္တီဦးတို႔ညအိပ္ဖို႔အခန္းက်ယ္
တစ္ခန္းေပးထားတယ္ေလ၊ ဒီရြာမွာ ညအိပ္ရေတာ့မွာေပါ့၊ ညေနပိုင္းေရခ်ိဳးၿပီး
အဝတ္အစားေတြလဲေတာ့အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားေတြကိုက်ေနာ္တစ္ႀကိမ္ေတြခြင့္ရခဲ့ေသးတာ
လိင္တံေတာင္ေတာ္ေတာ္မာေတာင္သြားေသးတယ္၊ အန္တီဦးကလဲအဲဒါကိုသိေတာ့
က်ေနာ္လိင္တံကိုလက္နဲ႔ကိုင္လိုက္ၿပီး ပါးကိုနမ္းရင္း “ ညေရာက္မွ” တဲ့၊ ရင္ခုန္လိုက္တာေလ၊
ေနာက္ေတာ့အန္တီဦးက အိမ္ရွင္နဲ႔စကားေျပာရင္း က်န္ခဲ့ၿပီး က်ေနာ္ကေတာ့
ရြာထဲေလွ်ာက္ၾကည့္ေတာ့တာေပါ့၊ ဘာမွေတာ့ထူးထူဆန္းဆန္းမရွိပါဘူး၊ အိမ္ေျခ ၁၀၀
ေက်ာ္ေလာက္ရွိတဲ့ရြာႀကီးပါ၊ လမ္းဆံုးေတာ့လယ္ကြင္းနဲ႔ဆားကြင္းေတြပဲေတြ႔ရတယ္၊
ရြာလယ္မွာေတာ့ေတာသူေတြေရခပ္ဆင္းေနၾကတာေပါ့၊ ၆ နာရီခြဲေက်ာ္လို႔ေမွာင္ေတာ့မွပဲအိမ္ကို
ျပန္ေရာက္လာခဲ့ၿပီး အန္တီဦးက ညေနစာ ထမင္းအတူစားဖို႔ေစာင့္ေနေလရဲ႕၊ ညေနစာစားၿပီးေတာ့
အန္တီဦးတို႔က အလုပ္ကိစ

စကားဆက္ေျပာၾက၊ က်ေနာ္ကေတာ့အေတာ္ပ်င္းေနၿပီ၊ ည ၈
နာရီေက်ာ္ေတာ့မွအိမ္ရွင္ကိုႏႈတ္ဆက္လို႔အေပါ့သြားလိုက္ၿပီး အိမ္ခန္းထဲဝင္ခဲ့ၾကေတာ့တယ္၊အိပ္ခန္းထဲမွာက ဟိုဖက္ဒီဘက္ျခင္ေထာင္ႏွစ္လံုး ေထာင္ၿပီး အိပ္ရာခင္းလိုက္တာေပါ့၊ ေနာက္ေတာ့
အခန္းတံခါးပိတ္မွန္အိမ္မီးကိုမႈတ္လိုက္ၾကၿပီး က်ေနာ္ကိုသူ႔အိပ္ရာဖက္ကိုလက္ဆြဲလို႔
ေခၚပါေလေရာ၊ ေမွာင္သြားေတာ့မွသတိထားမိတာ က်ေနာ္ေဘးဘက္ကပ္ရပ္မွာ
အခန္းတစ္ခန္းကရွိေနေသးတာကိုး၊
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦး အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ဖက္ထားရင္း ႏွခမ္းခ်င္းနမ္းမိၾကေတာ့တယ္၊
အန္တီဦးက က်ေနာ္ကိုနမ္းတဲနည္းေတြသင္ေပးေနတာေပါ့ေလ၊ နမ္းေနရင္းနဲ႔လဲအန္တီဦးရဲ႕
လက္က ေထာင္မတ္ေနတဲ့လိင္တံကိုလက္တစ္ဖက္နဲ႔ကိုင္ၿပီး ရြရြေလးပြတ္ေပးေနတာေပါ့၊
အန္တီဦးက သူလံုခ်ည္ကိုခါးအထက္ဆီလွန္တင္လိုက္တယ္ၿပီးေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕
ပုဆိုးကိုခၽြတ္လိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္လံုးေပၚသို႔က်ေနာ္ကိုဆြဲတင္လိုက္ေတာ့တယ္၊
ဆီးခုန္ခ်င္းထိကပ္လို႔အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္ေပၚကိုေရာက္သြားခဲ့ရၿပီ၊ အကၤ်ီကိုလွန္တင္လိုက္ေတာ့
ဘယ္အခ်ိန္ထဲက ေဘာ္လီကိုခၽြတ္ထားမွန္းေတာင္မသိရင္သားႏွစ္ခုကိုေတြ႔လိုက္ရေရာ၊
အန္တီဦးရင္သားေတြက ႀကီးတယ္လို႔ဆိုရမယ္၊ ခေလးႏွစ္ေယာက္ကိုႏို႔တိုက္ထားခဲ့ေပမယ့္
ရင္သားေတြက တင္းတင္းရင္းရင္းပဲရွိေနေသးတာ၊ ႏို႕သီးေခါင္းေတြကေတာ့ရွည္ထြက္ေနၿပီ၊
က်ေနာ္လဲညက သေဘၤာေပၚမွာ ေျပာျပထားခဲ့တဲ့အတိုင္း ရင္သားေတြကိုနမ္းေပးလိုက္ေတာ့
ႏို႔သီးေခါင္းေတြမာေက်ာလာေလေရာ၊ ေျပာရရင္က်ေနာ္က စိတ္လႈပ္ရွားေနၿပီး ဒါၿပီးရင္
ဘာဆက္လုပ္ရမယ္ဆိုတာေတာင္မသိ၊ အန္တီဦးရဲ႕ ဦးေဆာင္ေစခိုင္းတဲ့အတိုင္းပဲ
လုပ္ရေတာ့မယ္ေလ၊ ရင္သားေတြကိုနမ္းေပးေနတုန္း အန္တီဦးရဲ႕လက္ေတြက က်ေနာ္ရဲ႕ေခါင္းကို
မသိမသာေအာက္ဖက္ကိုတြန္းေနတာခံေနရတယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးကလဲေခါင္းရင္ဖက္ကို
တိုးသြားေတာ့က်ေနာ္မ်က္ႏွာက အန္တီဦးရဲ႕ ေပါင္ၾကားထဲက ပိပိေနရာကိုေရာက္သြားေရာ၊
က်ေနာ္ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာကိုမသိဘူး၊ မီးေရာင္ကလဲမရွိေတာ့ဘာကိုမွာ
ပီပီျပင္ျပင္မျမင္ရဘူးေလ၊ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္ေခါင္းကိုကိုင္ထားရင္း ဖိလိုက္ေတာ့
ပိပိႀကီးနဲ႔က်ေနာ္မ်က္ႏွာ အပ္သြားေတာ့တာ၊ ၿပီးေတာ့မွသူ႔ရဲ႕ အစိကိုျပဴးထြက္လာေအာင္
လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔အစိေဘးသားေတြကိုၿဖဲေပးၿပီး လွ်ာနဲ႔လွ်က္ေပးလို႔ေလးသံေလးနဲ႔ေျပာတာေပါ့၊
က်ေနာ္လဲလုပ္မိလုပ္ရာနဲ႔ႏို႔သီးေခါင္းေလာက္ရွိေနတဲ့အန္တီဦးရဲ႕ အစိကိုလွ်ာနဲ႔စုပ္လိုက္
လွ်က္လိုက္နဲ႔စလုပ္ေတာ့တာ၊ အစိကိုစုပ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲအန္တီဦးရဲ႕ လက္ေတြက က်ေနာ္ရဲ႕
ဆံပင္ထဲလက္နဲ႔ထိုးဆြေနၿပီး ခါးကေကာ့တက္လာေတာ့တာ၊ အစိရဲ႕ ေဘးသားႏုေလးေတြကိုလွ်ာနဲ႔
လွ်က္လိုက္ရင္အစိနဲ႔လွ်ာ မထိထိေအာင္ေနရာလိုက္ေရႊ႕ေနတာေပါ့၊ အန္တီဦးလဲ
အစိကိုလုပ္ေပးခံရတာ အေတာ္ႀကိဳက္ပံုေပၚတယ္၊ ပိပိထဲက အရည္ေတြထြက္လိုက္တာ ဒလေဟာပဲ
က်ေနာ္ရဲ႕ ေမးေစ့မွာ အရည္ေတြေပက်ံေနၿပီေလ၊ အစိကိုလွ်က္ေပးေနရင္း လက္ညိွဳးကို
ပိပိထဲထိုးထဲ့လိုက္တယ္၊ ခေလးႏွစ္ေယာက္ေတာင္ဒီေနရာကေမြးထားတာ ဆိုေတာ့က်ယ္ေနၿပီ၊
ဒါေၾကာင့္ေနာက္ထပ္လက္ခလယ္ပါထိုးထည့္ၿပီး ေရွ႕ေနာက္လႈပ္ရွားေပးတာေပါ့၊
အန္တီဦးကေတာ့ေအာက္ႏွခမ္းကိုသြားနဲ႔ကိုက္ထားတာကိုအေမွာင္ထဲမွာ ျမင္ေနရတာေပါ့၊
က်ေနာ္လဲမထူးေတာ့ပါဘူးဆိုၿပီး ပိပိထဲက လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကိုျပန္ထုတ္၊
ေဘးသားေတြကိုဆြဲၿဖဲလိုက္ေတာ့ပိပိရဲ႕ အေပါက္ဝက ဟလာလာၿပီ၊ လွ်ာကိုအထဲကိုေရာက္ႏိုင္သမွ်
သြင္းလိုက္ၿပီး ပိပိရဲ႕ အဝနားမွာ ငွက္ေတြေတာင္ပံခတ္သလိုလွ်ာကိုခပ္ျမန္ျမန္ေလး
လႈပ္ရွားေပးလိုက္တာ အန္တီဦး ဖင္ႀကီးက အိပ္ရာေပၚကေန တစ္ေတာင္ေလာက္ၾကြတက္လာၿပီး
လက္ေတြက က်ေနာ္ေခါင္းကိုပိပိနဲ႔ဖိကပ္လို႔ၿငိမ္က်သြားပါေလေရာ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးစပ္ထဲလဲ
အန္တီဦးရဲ႕ ပိပိထဲက ညွီစို႔စို႔အရည္ေတြဝင္ကုန္ၿပီ၊ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိေတာ့အန္တီဦးက
သူ႔ကိုယ္လံုးေပၚကိုက်ေနာ္ကိုဆြဲေခၚေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လဲေပၚျပန္ေရာက္ေရာ အန္တီဦးက
ေပါင္ကိုလဲကားထား ပိပိကလဲက်ယ္ေနဆိုေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံဟာ လက္နဲ႔ေတာင္
ထိန္းၿပီးထည့္စရာမလို၊ ပိပိထဲကိုတစ္ဆံုးဝင္သြားေရာ၊
အန္တီဦးဆီက “ ဟယ္ဝင္သြားၿပီ” လို႔ေျပာသံၾကားလိုက္ရတယ္၊ ၿပီးေတာ့“ျပန္ထုတ္လိုက္ဦး” လို႔
ေျပာေတာ့ဘာေၾကာင့္မွန္းေတာ့မသိလိင္တံကိုပိပိထဲကေနထုတ္လိုက္ေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္ကို
ပတ္လက္အိပ္ခိုင္းလိုက္ၿပီး အန္တီဦးက ေခါင္းရင္းဘက္ကိုဖင္ေပးလို႔ေလးဘက္ေထာက္ထားရင္းက်ေနာ္လိင္တံကိုသူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္လိုက္ေတာ့တာ၊ ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ တစ္ခါမွမခံစားဘူးတဲ့
အရသာ ကိုယ္ဟာကိုေဂြလွိမ့္ရတာနဲ႔လဲမတူ၊ အန္တီဦးလက္နဲ႔ကိုင္ၿပီး လုပ္ေပးတဲ့အရသာမ်ိဳးလဲ
မဟုတ္၊ အာခံတြင္းေႏြးေႏြးေလးထဲမွာ လိင္တံထိပ္ေခါင္းကိုႏွခမ္းနဲ႔စုပ္ထားၿပီး
ေခါင္းပတ္ပတ္လည္ကိုလွ်ာနဲ႔ပတ္ေနေတာ့တာ၊ ထိပ္က အေပါက္ေလးကိုလွ်ာထိပ္နဲ႔
ထိုးလိုက္ရင္မ်ား အသဲေတြေအးသြားၿပီး က်င္သြားတာေေတာင္ခံစားလိုက္ရတယ္၊
ေနာက္ေတာ့သူ႔ရဲ႕ တံေတြးေတြနဲ႔လိင္တံတစ္ေခ်ာင္းလံုးကိုစိုစြတ္ေအာင္လုပ္ၿပီး ပါးစပ္နဲ႔စုပ္လို႔
အထက္ေအာက္လႈပ္ရွားေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲထိန္းမရခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ေလးဘက္ေထာက္ထားတဲ့
အန္တီဦးရဲ႕ ဖင္ေနာက္ကေန ပိပိထဲကိုလက္ညိွးထိုးထည့္ၿပီး ဇိမ္ခံလိုက္တာ ခဏပဲၾကာတယ္၊
သုတ္ရည္ေတြက အန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္ထဲပန္းဝင္သြားေရာဗ်ာ၊ က်ေနာ္လဲအားလည္းနာ
ေၾကာက္လဲေၾကာက္ဘာအေျပာခံရမလဲလို႔ေစာင့္ၾကည့္ေနတာ၊ အန္တီဦးက ဘာမွမေျပာပဲ
က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကိုမ်ိဳခ်လိုက္ေလေရာ၊ ၿပီးေတာ့မွက်ေနာ္ရဲ႕ ေဘးမွာ အတူလာလွဲၿပီး
“ေကာင္းလိုက္တဲ့အရသာ” လို႔ေျပာသံၾကားလိုက္ရတယ္ေလ၊
ၿပီးေတာ့ေျပာေသးတာ “နင္ဦးေလးက ပိပိကိုသူ႔ပါးစပ္နဲ႔ဘယ္တုန္းကမွလုပ္မေပးခဲ့ဘူး….
အန္တီက အဲလိုအလုပ္ခံခ်င္ေနတာၾကာၿပီ…. အရမ္းခံလို႔ေကာင္းတာပဲ” လို႔ေျပာၿပီး က်ေနာ္ကို
နဖူးေလးနမ္းလိုက္ရင္း ရင္ခြင္ထဲမွာထည့္လို႔ဖက္ထားပါေလေရာ၊ က်ေနာ္လဲဦးေလးနဲ႔အန္တီဦးတို႔
လိင္ဆက္ဆံတဲ့အေၾကာင္းကိုသိခ်င္ေတာ့“ဦးေလးက အိမ္မွာ ေန႔တိုင္း ျပန္မအိပ္တတ္ဖူးေနာ္” လို႔
အစပ်ိဳးၿပီးေမးလိုက္ေတာ့“နင့္ဦးေလးက စက္ေလွကပ္တဲ့ရြာမွာ မိန္းမေနာက္တစ္ေယာက္ရေနၿပီ”
ေျပာေတာ့တာ၊ တစ္ကယ္ေျပာတာလား ရြဲ႕ေျပာတာလားေတာ့မသိ၊ ကိုယ္ဦးေလး အရင္းဆိုေတာ့
ဆက္မေမးရဲေတာ့ဘူး၊ ေတာ္ၾကာအမ်ိဳးမေကာင္းေၾကာင္းေတြပါ ပါလာေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လဲအခု
အန္တီဦးနဲ႔သာယာေနတာေလး ေပ်ာက္သြားမွာ စိုးေတာ့တိတ္တိတ္ကေလး ေနလိုက္မိေရာ၊
အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးက ျပည့္ျပည့္တင္းတင္းနဲ႔ဆိုေတာ့ဖက္ထားရတာ ေႏြးၿပီးအိေနတာပဲ၊
စဥ္းစားၾကည့္မိလိုက္တာ အန္တီဦးက သူ႔ေယာကၤ်ားနဲ႔မျပည့္ဝေတာ့တာေတြ၊ သူ႔ေယာကၤ်ားဆီက
မရခဲ့တာေတြကိုရေအာင္က်ေနာ္ကိုပံုစံသြင္းၿပီး သင္ေပးရင္း ခံစားေနတဲ့ပံုေပၚတယ္၊ က်ေနာ္လဲ
အန္တီဦးအတြက္ေမြးၿပီး အစားခံရသလိုျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ၊ အိပ္လို႔လဲမရ အတူတူဖက္ထားရင္း မိနစ္၂၀
ေက်ာ္ေလာက္ပဲၾကာမယ္ထင္တယ္၊ က်ေနာ္လိင္တံက ျပန္လည္မာေက်ာလာျပန္ၿပီ၊ အန္တီဦးကလဲ
အဲဒါကိုသိေတာ့လက္နဲ႔လိင္တံကိုကိုင္ေပးၿပီး ဆြေနပါေလေရာ၊ လိင္တံကေတာ္ေတာ္ေလးကို
မာေတာင္လာတဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့“ဒီတစ္ခါေတာ့အေပၚကေန တက္လုပ္ေပးေတာ့” လို႔
ေျပာတာေပါ့၊ အန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္နဲ႔လုပ္ေပးခံရတာ ေကာင္းခဲ့ေပမယ့္လိင္တံကိုလဲပိပိထဲကို
တစ္ဆံုးထိုးသြင္းၿပီး လုပ္လိုက္ခ်င္ေနတယ္ေလ၊ က်ေနာ္အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးေပၚကိုတက္လိုက္ၿပီး
ေပါင္ၾကားထဲကုိဝင္လိုက္တယ္၊ အန္တီဦးက က်ေနာ္လိင္တံကိုကိုင္ၿပီး ပိပိအဝကို
ေတ့ေပးလိုက္ေတာ့က်ေနာ္လဲအားပါးတရ ထုိးသြင္းလိုက္ေတာ့တာေပါ့၊ အရည္ေတြကလဲရႊဲ
ခေလးေမြးဖူးထားတဲ့ပိပိဆိုေတာ့ေရွာေရွာရွဴရွဴပဲတစ္ဆံုးပဲဝင္သြားေတာ့တာ၊ ေရွ႕တိုးေနက္ဆုပ္နဲ႔
လုပ္ေနေသာ္လည္း စိတ္ထဲမွာ ဘယ္ဖက္လဲမထိညာဖက္လဲမထိေခ်ာင္ေခ်ာင္ခ်ိခ်ိကို
ျဖစ္ေနတယ္ေလ၊ ဒါကိုအန္တီဦးက သိေတာ့ေအာက္ကေန ေပါင္ကိုစိေပးလိုက္ေတာ့
နဲနဲက်ပ္သြားၿပီး ေလွႀကီးထိုးရိုးရိုးနဲေပါ့၊ ပထမတစ္ႀကိမ္ကလဲအန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္ထဲမွာၿပီးထားေတာ့
ယခုတစ္ႀကိမ္က်ေနာ္လဲေတာ္ေတာ္နဲ႔ၿပီးခ်င္စိတတ္ေတြမျဖစ္မိဖူး၊ ပိပိက က်ယ္ေနလို႔
ဂလိုင္ေခါက္ေနရသလိုျဖစ္ေနလို႔ထင္တယ္၊
အန္တီဦးက ခဏရပ္ခိုင္းတယ္၊ ၿပီေတာ့ဒူးေထာက္ၿပီး ေလးဖက္ေထာက္ေနေပးေတာ့
ေနာက္ကေနသြင္းခိုင္းတဲ့ပံုစံ၊ က်ေနာ္လိင္တံသြင္းဖို႔ကိုအရင္ဆံုးအေပါက္ရွာေနရတာေပါ့၊ ပိပိက
ေပါင္ၾကားထဲမွာ ညွပ္ေနေတာ့ေတာ္ေတာ္နဲ႔မေတြ႔၊ လိင္တံထိပ္နဲ႔စမ္းၿပီး ေတ့မိတဲ့အေပါက္ကို
ထိုးထဲ့လိုက္တာ၊ ေတာ္ေတာ္ေတာ့က်ပ္ေနၿပီး အရင္ထက္ပိုလို႔ေတာင္ဖီလ္းၿဖစ္လာတယ္၊ ဒါေပမယ့္
အန္တီဦး က်ေနာ္ေပါင္ကိုလက္နဲ႔လွမ္းရိုက္ပါေလေရာ၊ အဲဒီေတာ့မွလက္နဲ႔စမ္းႀကည့္လိုက္တာ
လိင္တံကဖင္ထဲကိုဝင္သြားတာကိုး၊ ဖင္ထဲကိုလုပ္ရတာ ေျခာက္ေတာ့ေျခာက္ေသြ႔ေနတယ္၊
ဒါေပမယ့္က်ပ္ေနေတာ့က်ေနာ္အတြက္ပိုလို႔ေကာင္းေနေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးကလဲဖင္ကိုညွစ္ေပးထားပံုရေတာ့က်ေနာ္လဲစိတ္ေတြကိုထိန္းမရေတာ့ဘူး၊ အခ်က္၂၀ ေလာက္လုပ္ၿပီး
သုတ္ေတြကိုဖင္ထဲကိုပဲပန္းလႊတ္လိုက္ေတာ့တာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့လိင္တံကိုဖင္ထဲက မခၽြတ္ပဲ
အန္တီဦးရဲ႕ ေက်ာ္ေပၚကိုထပ္လွ်က္ေမွာက္သြားပါေလေရာ၊
အန္တီဦးက ေအာက္ကေန “လူဇိုး….လုပ္မယ္လုပ္ေတာ့လဲဖင္ထဲကို” တဲ့၊ “နာလို႔လား” လို႔က်ေနာ္က
ေမးလိုက္ေတာ့“ေကာင္းေတာ့ေကာင္းတယ္နဲနဲေအာင့္တယ္” တဲ၊ အဲဒီညက က်ေနာ္အန္တီဦးကို၄
ခါေလာက္ပိပိနဲ႔ဖင္ကိုတစ္လွည့္စီလုပ္ျဖစ္လိုက္ၾကၿပီး ည ၁၂ နာရီေက်ာ္ေတာ့
အျပန္အလွန္ဖက္ထားရင္း အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကေရာ၊ မနက္၅ နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့
က်ေနာ္ရုတ္တရက္ႏိုးလာၿပီး အန္တီဦးက ေဘးမွာ မရွိေတာ့ဘူး၊ လိင္တံက မာေတာင္ေနၿပန္ၿပီး
ေႏြးေႏြးေထြးနဲ႔အထိအေတြ႔တစ္ခုကိုခံစားေနရာသလိုျဖစ္ေနလို႔မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္လိုက္တာ၊
အန္တီဦးက က်ေနာ္ေပါင္ၾကားထဲမွာ လွဲေနရင္း လိင္တံကိုပါးစပ္ထဲမွာ ထည့္လို႔လုပ္ေပးေနျပန္ၿပီ၊
အန္တီဦးက ေတာ္ေတာ္ထန္တာပဲ၊ သူ႕ေယာကၤ်ား က်ေနာ္ဦးေလးနဲ႔က မေတြ႔ရတာ ၾကာလို႔
ေတာ္ေတာ္ဆာေလာင္ေနပံုရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ အေပၚတက္လာၿပီး ခါးေပၚမွာ ခြထိုင္ၿပီး
လိင္တံကိုပိပိအဝေတ့လို႔ဖိၿပီးထိုင္ခ်လိုက္ေတာ့လိင္တံက ပိပိထဲဝင္သြားျပန္ေရာ၊ အန္တီဦးဟာ
မ်က္စိကိုမွိတ္လို႔က်ေနာ္အေပၚကေန စည္းခ်က္မွန္မွန္နဲ႔ေဆာင့္ေနေတာ့တာ ထင္ေတာင္မထင္ရဘူး၊
အန္တီဦး အေမာခံႏိုင္းၿပီး ဆက္တိုက္လုပ္ႏိုင္သားပဲ၊ က်ေနာ္လဲသိပ္မၾကာပါဘူး ပိပိထဲမွာ
တစ္ႀကိမ္ၿပီးသြားျပန္ေရာ၊ ၿပီးသြားေတာ့အန္တီဦးက က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးကိုနမ္းလိုက္ၿပီး
အဝတ္အစားေတြကိုျပင္ဝတ္လိုက္ၿပီး အိပ္ရာကထလို႔အိပ္ခန္းထဲက ထြက္သြားေတာ့တယ္ေလ၊
က်ေနာ္ကေတာ့ေမာေမာနဲ႔ေနာက္ထပ္တစ္ေရး ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားရတာေပါ့၊
မနက္၈ နာရီေလာက္မွက်ေနာ္ႏိုးလာၿပီး အန္တီဦးက သနပ္ခါးေလး အေဖြးသားနဲ႔က်ေနာ္ကို
“သားႀကီး ထေတာ့” လို႔လာႏိုးေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ပါးေလးကိုနမ္းလိုက္တာ အိၿပီး
ေမႊးေနတာပဲ၊ ၿပီးေတာ့မွာ အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို“သားႀကီးအျဖစ္ေမြးၿပီးစားလိုက္ၿပီ” လို႔ၿပံဳးစိစိနဲ႔
ေျပာတယ္ေလ၊ ဒီေန႕ က်န္ေနတဲ့ရြာတစ္ရြာကိုအေၾကြးသြားေတာင္းၿပီး ညေနေရာက္ရင္
အိမ္ျပန္ရေတာ့မယ္၊ ၉ နာရီေက်ာ္ေတာ့စက္ေလွနဲ႔အတူသြားလိုက္ၾကေလ၊ စက္ေလွေပၚမွာ လူက
ေခ်ာင္ေနေပမယ့္အန္တီဦးက က်ေနာ္နားကပ္ထိုင္လို႔လက္ေမာင္းကိုသူ႔မရဲ႕ ရင္သားနဲ႔
ဖိထားေတာ့တယ္ေလ၊ လက္ကလဲက်ေနာ္ရဲ႕ ေပါင္ေပၚတင္ထားၿပီး လူလစ္ရင္လိင္တံထိပ္ကို
လက္နဲ႔မထိတစ္ထိလုပ္ေနေတာ့လိင္တံက မာေတာင္လာလို႔ေပါင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ
ညွပ္ထားရေရာေပါ့၊ အန္တီဦးကေတာ့က်ေနာ္ဒုက

ေရာက္ေအာင္စေနာက္ေနသလိုပဲၿပံဳးစိစိနဲ႔ေပါ့၊
တည္းခိုတဲ့ရြာကို၁၂ ေက်ာ္မွာ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ေနလည္စာထမင္းစားလို႔တစ္ေရးမအိပ္ခင္
တစ္ခ်ီေလာက္ေတာ့စိတ္ပါလက္ပါ လုပ္လိုက္ၾကေသးတာ၊ အခုအခ်ိန္အထိေတာ့ႏွစ္ေယာက္လံုးက
တက္ၾကြေနတာ၊ ႏွစ္ဦးသား ဆိတ္ၿငိမ္လံုၿခံဳတဲ့ေနရာမွာ မေတြ႔လိုက္နဲ႔ေတြ႔တာနဲ႔အဝတ္အစားေတြ
ခၽြတ္ၾကၿပီ၊ ညေန ၅ နာရီေလာက္မွာ သေဘၤာဆိပ္ကိုဆင္းလို႔ၿမိဳ႕ကိုျပန္ၾကေတာ့တာေပါ့၊
အျပန္ခရီးမွာလည္း အလာတုန္းကအတိုင္း မထိတစ္ထိဟိုမေရာက္ဒီမေရာက္ပဲေနခဲ့ၾကရတယ္ေလ၊
ေနာက္ေန႔မနက္ၿမိဳ႕ကိုေရာက္ေတာ့အန္တီဦးက ဆိုင္ကိုသြားတယ္ပံုမွန္အတိုင္းပဲ
ညေနမွာျပန္ေရာက္လာၿပီး မီးဖုိေခ်ာင္ကိစ

ေတြလုပ္တာေပါ့၊ အားလံုးၿပီးသြားရင္ေရခ်ိဳးတယ္၊
က်ေနာ္လဲပံုမွန္ေခ်ာင္းၾကည့္ျဖစ္တုန္းပဲ၊
ဒါေပမယ္ထူးျခားတာက ေခ်ာင္းတယ္ဆိုတာထက္ေပၚတင္ကိုတံခါးဖြင့္ၿပီးၾကည့္ေတာ့တာ၊
ၿခံေတြက အက်ယ္ႀကီးေတြသစ္ပင္ေတြၿခံဳႏြယ္ေတြရွိေနတာေၾကာင့္ေနာက္အိမ္ေတြျမင္မွာေတာ့
မစိုးရိမ္ရဘူးေလ၊ က်ေနာ္ၾကည့္ေနမွန္းကိုအန္တီဦးက သိေနေတာ့ေရခ်ိဳးလို႔ဆက္ျပာတိုက္ရင္
ရင္လ်ားလံုးခ်ည္ကိုအသာေလးေလ်ာခ်လိုက္ၿပီး ရင္သားေဖြးေဖြးလံုးလံုးေတြကိုအခ်ိန္အၾကာႀကီး
ဆပ္ျပာတိုက္ျပေတာ့တာ၊ အိမ္မွာဆိုေတာ့လူကသိပ္မျပတ္ေန႔ဖက္ေတြေတာ့မေတြ႔ျဖစ္ၾက၊ ဦးေလး
အိမ္ျပန္မအိပ္တဲ့ညတိုင္း ကေလးေတြအိပ္သြားရင္အန္တီဦးက က်ေနာ္ရဲ႕
အခန္းကိုတက္လာတတ္သလို႔၊ တစ္ခါတေလလဲအန္တီဦးတို႔အိပ္ခန္းမွာ က်ေနာ္သြားအိပ္ၿပီး
လိင္ဆက္ဆံျဖစ္ၾကတာေပါ့၊ ဦးေလးမရွိတဲ့ညေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ေဆာင္ေတာ္ကူး ညေတြေပါ့၊ပိပိထဲကိုလုပ္တာထက္ဖင္ထဲကိုလုပ္ျဖစ္တာမ်ားတယ္ေလ၊ အန္တီဦးလဲဖင္ထဲကိုအလုပ္ခံရတာ
အရသာေတြ႔ေနခဲ့ၿပီ၊ ဒါေပမယ့္သုတ္ရည္ေတြကိုေတာ့ပိပိထဲကိုသာ ဝင္ေစခ်င္တဲ့ဆႏ
ၵရွိေတာ့
ၿပီးခါနီးတိုင္း ပိပိထဲကိုေျပာင္းထည့္ၿပီး သုတ္ရည္ေတြပန္းထည့္ရတာေပါ့၊ အန္တီဦးႀကိဳက္တာက
သုတ္ရည္ေတြပိပိထဲကိုေႏြးကနဲဝင္လာတာကိုတဲ့၊ ဒီလိုနဲ႔အန္တီဦးနဲ႔ေနခဲ့ၿပီး ၆ လအၾကာမွာ
အန္တီဦးမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိလာေတာ့တယ္၊ အန္တီးဦးေျပာတာကေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ ရင္ေသြးလို႔
ေျပာေပမယ့္ဦးေလးကေတာ့သူမိန္းမကိုလူျဖစ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္ေသးတဲ့အတြက္
မိတ္ေဆြေတြၾကားမွာ ဂုဏ္ယူဝင္ၾကြားလို႔လက္မေထာင္ေနခဲ့တာေပါ့ေလ၊

                       - THE END -

on 5:02 AM by Khaing Min |   Edit